Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2012 10:26 - Как да тренираме евтино ?
Автор: master88 Категория: Спорт   
Прочетен: 5440 Коментари: 2 Гласове:
0



 Всеки трениращ, без значение какъв спорт, е нетърпелив да постигне максимални резултати, но понякога това не се получава толкова лесно. Когато говорим за фитнес и помпане, обикновено и очакваният резултат е покачване на мускулна маса. Какво трябва да направим за по добри резултати? Сигурен съм, че много от вас са се допитвали до някой фитнес инструктор или някой познат, който тренира отдавна. Какъв отговор получихте? Да не би да е бил от типа:

- Ми яко ядене и яко трениране!  Като под яко ядене се разбира примерно 700-800г пилешко или телешко месо, 10-15 яйца без жълтъците, няколко банана, 100-200г бадеми… задължително в някои дни да се яде риба (най- добре сьомга)… Общо взето меню, което излиза доста скъпо. Като добавим и картата за фитнес и евентуално някоя хранителна добавка и фитнесът ни излиза „златен”.  
Няма ли начин да тренираме по-евтино? Има разбира се, точно затова пиша този блог, да помогна с каквото мога на начинаещите и да обменим опит с по-напредналите. Нямам за цел да обидя или оплюя някого, както и не искам да злословя срещу напредналите бодибилдъри, които спазват точни програми. Просто ще опитам да открия оптималния баланс между разходите и добрите резултати.  

Аз като типичен български студент добре знам какво е да се разхождам с 10 лв в джоба, знаейки че трябва да ми стигнат за 2 или 3 дни, но не съм се отказвал от тренировките. При достатъчно желание се намира и начин за постигане на резултат. 




Гласувай:
0



Следващ постинг

1. tera - Здравей :)
13.04.2012 18:53
Стана ми интересно какво пишеш, пък и гледам, че май на никой не му пука за спорт тука.
Имам син твой набор, но не се занимава със спорт. Като малък го водих на джу-джуцо, после по негово желание на футбол и дотук.
Аз повече се занимавам :) Ходя на йога и пилатес, на водна аеробика ходих - голям кеф! :) Отидох и на латиноаеробика миналата седмица, обаче ми се разгони фамилията, голям зор беше! :) Понеже ходих лятото на салса и си викам нещо такова ще е, а то се оказааа.... мани, мани. За малко да ме друсне някой инфаркт!
Така че по-кротко ще давам, мразя големи натоварвания и да стана вир-вода. Йогата много ме кефи, това си е моят спорт - бавничко, без зор, докато ти е кеф! :)
Ти си пиши тука, на когото му е интересно ще те намери. Успех! :)
цитирай
2. master88 - Благодаря
14.04.2012 02:00
Вярно е за жалост, малко хора си падат по спорта, аз лично се занимавам с фитнес от 8 -9 години и за мен просто фитнесът е начин на живот. Надявам се споделяйки моя опит да помогна и на другите :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: master88
Категория: Спорт
Прочетен: 122725
Постинги: 9
Коментари: 32
Гласове: 10
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930